czwartek, 6 grudnia 2012

Biżuteria retro

Nareszcie słoneczny dzień, ustawiłam moje "atelier fotograficzne" na parapecie okna i zrobiłam zdjęcia. Mogę wreszcie pokazać biżuterię vintage w kolorze starego brązu, zrobioną miesiąc temu. Bezpośrednią inspiracją były dokonania Małgosi z bloga http://gocha-lubi.blogspot.com/. Zapraszam!
Poniżej moje wersje biżuterii retro czy jak wolą inni - vintage. Pierwszy naszyjnik to "Narzeczona żeglarza", długość 50cm.
Naszyjnik "Ktoś ma klucz do mego serca". Długość 60cm. Sekretnik zamykany, ilustrowany wewnątrz.

"Dwie różyczki" naszyjnik w komplecie z pierścionkiem (regulowanym).
Broszka "Pamiątka po babci".

Naszyjnik "Casablanca triste".
Sekretnik "Kwiatowy" z miejscem na liścik lub "pukiel włosów".

Naszyjnik "Muzyka natury".
Skoro miało być romantycznie, to dodawałam zawieszki, perełki, bikony i przekładki, aby urozmaicić naszyjniki. Myślę, że wyszły na tyle interesująco, aby osoby nimi obdarowane z przyjemnością je nosiły.
Pozdrawiam adwentowo wszystkich Odwiedzających mego bloga!

2 komentarze: