czwartek, 13 września 2012

XI Międzynarodwe Mistrzostwa Polski DZ w Giżycku-cz.2

"Lato z ptakami odchodzi", zatem śpieszę pokazać resztę letnich dokonań. To drobiazgi, które zawiozłam w sierpniu na regaty Dezet do Giżycka. Wprowadzenie w nastrój - obrazek z ksero z papieru ryżowego na blejtramie malarskim 15x18cm.

Podkładki 15x15cm (sklejka 3mm podklejona płytą korkowo-gumową).
Małe gustowne pudełeczko na żeglarskie lub inne skarby.
Podkładki 10x10cm w stylu graficznym.

Na koniec, tradycyjnie u mnie, świeczniki na tea-lighty. Ostatni świecznik jest na duży wkład parafinowy.
"I to by było na tyle", jak mawiał profesor mniemanologii stosowanej, Jan Stanisławski.
Nie relacjonuję obecnych zajęć, bo robienia przetworów z ogórków, jabłek antonówek czy winogron nie uważam za swoje hobby. Pochłaniają czas, ale zimą będą miłymi doznaniami smakowymi. Zatem życzę Kochanym Odwiedzającym, którzy/re też tym się zajmują, wytrwałości i udanych kompozycji smakowych!


10 komentarzy:

  1. Ale klimatycznie...najbardziej podoba mi się obrazek i pudełeczko ale cała reszta również piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki ładne, fajnie by się prezentowały pod pokładem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już, to na porządnej prywatnej łodzi, choćby jakiejś Attili, hi, hi.

      Usuń
  3. Ojej ale to piękne wszystko, jak bym tam była to bym Ci pół straganu wykupiła!!! czy dobrze zrozumiałam że na papierze ryżowym nadrukowałaś obrazek i to dopiero umieściłaś na blejtramie? bo nie czaję do końca;) ps.ja chcę do Giżycka, buuu.... :((( pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Gdy nie mam pewności, że ponownie natrafię w Necie na ten sam papier ryżowy, to robię z niego ksero i to ksero stosuję do zdobienia przedmiotu. Zatem teraz mogę ponownie wykonać obrazek. Będzie podobny, ale jak to w pracach ręcznych, nie identyczny z poprzednim.
      PS. Ja też chciałabym do Giżycka i żeby ciepło było!

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienia:) pozdrawiam!

      Usuń
  4. wszystko jest cudne .... ale ten obraz na blejtramie jest powalający pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń