środa, 21 listopada 2012

Świąteczny strzał w stopę

Jak inaczej nazwać przemożny przymus zrobienia czegoś pracochłonnego, zamiast tuzina bombek na kiermasz? To właśnie jest strzał w stopę! Nie zarobię, ale mam moją wymarzoną i wychuchaną!
 Złoty spód ozdobiłam naklejeniem ziaren złotych kamyczków i złotego piasku, widoczne są trochę na samym dnie.
Aby urozmaicić, druga strona ma motyw na skos.
Bombka akrylowa fi 12cm, dekorowana od wewnątrz, kolor złoty to farba akrylowa perłowy złoty firmy Perfetto.  Kto ciekawy, to powiem jak przy słabym kryciu farby złotej uniknąć prześwitów! A kto zgadnie, co jest nad motywem?!
Wracam do bombek styropianowych, oj, nie pośpię dziś długo.
Miłe Odwiedzające i Mili Odwiedzający! Złotych snów!

5 komentarzy:

  1. slicznie wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest, właśnie się zastanawiałam co to jest takie ładne nad wzorem i.... hmmm...po powiększeniu zdjęcia....czy to nie jest przypadkiem cukier?? Nic innego nie przychodzi mi do głowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα χριστουγεννιάτικης μπάλας.Μ αρέσει πολύ το μισό-μισό!
    Φιλιά απο την Ελλάδα

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bombka -bardzo elegancka, stawiam, że to cukier ...:) EWA

    OdpowiedzUsuń