czwartek, 20 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Mocno przeziębiona doglądam remontu kuchni, niedługo finisz. Nie zdążę posprzątać "świątecznie". Chcę jednak zdążyć złożyć wszystkim Zaglądającym tutaj i Obserwującym mojego bloga najserdeczniejsze życzenia magicznych, rodzinnych i udanych Świąt Bożego Narodzenia! Oby Nowy Rok przyniósł wszystkim spełnienie marzeń!


Zapowiadałam bombki udekorowane reprodukcjami polskiego malarstwa o tematyce świątecznej. Oto one.



 




Na zakończenie reprodukcja nie świąteczna, ale bardzo polska. Moja faworytka - grafika Juliusza Kossaka "Kmicic z Oleńką na kuligu".


To było bardzo inspirujące zadanie. Niestety nie miałam innego wyjścia, nakleiłam kolorowe wydruki na papierze standardowej grubości 80 i to widać. Jeszcze mam trochę czasu na poprawki i lakierowanie, pojadą za granicę po Nowym Roku. Serdecznie dziękuję autorce artykułu "Boże Narodzenie w malarstwie polskim",  z którego zaczerpnęłam reprodukcje.
Do zobaczenia w Nowym Roku!

4 komentarze:

  1. Kochana cudne są wszystkie:)A od Warszawy mieszkam 200 km:)Pozdrawiam i zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki ładny, polski akcent w domu :) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie, ponieważ od miesiąca zaczęłam "bawić" się techniką decoupage więc tak troche podglądam strony z tym tematem i podziwiam tak piękne dzieła. Nie wiem czy i ja "dojdę" do takiej precyzji.Podziwiam i oglądam Pani stronę już kilka razy, może się czegoś nauczę.
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń