wtorek, 11 grudnia 2012

Lampionów ci u mnie dostatek

Za oknami świeży śnieg, kiermasze odbyte, co miało znaleźć inny dom, to już tam poszło. Zdjęcia lampionów słabej jakości, bo zrobione w obcych miejscach przy jarzeniowym świetle.
Motyw zimowego miasteczka z małej serwetki umieściłam na kieliszku z "lodową" nóżką.
Na kremowym papierze ryżowym Mikołaj na kremowym śniegu, pozłoconym pastą pozłotniczą.
Na koniec niski lampion dla dużego tea-lighta.
Kilku drobiazgom nie zdążyłam zrobić zdjęć. Trudno, zrobię inne - na pewno inne, wszak na tym polega zabawa!
Pozdrawiam Zaglądające i Zaglądających! Udanych zakupów świątecznych!


7 komentarzy:

  1. Urocze, w sobotę jest kiermasz w "Galerii Górna" wstęp wolny wystarczy stolik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarowne świąteczne dekoracje!! śliczne. Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach piene sa pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam poogladałam piekne prace i chetnie tu jeszcze wroce,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń