sobota, 6 lipca 2013

Remanenty w bazie zdjęć

Upał to dla mnie ciężki czas. Jako niskociśnieniowiec czuję się jak kostka masła zostawiona na południowym parapecie. Weszłam ze względu na zdrowie w tryb wakacyjny i tyle. Dekupaż poczeka na przypływ weny. Pozostało mi sprawdzenie, czego nie pokazałam, a dawno już zrobiłam. Oto pierwsze wyniki remanentu w bazie zdjęć. Dwa lata temu popełniłam małą niciarkę.


Wtedy byłam na etapie dodawania do wszystkich prac czegoś złotego. Tu złote przecierki i napis farbą akrylową.  Następny przedmiot  jest sprzed ostatniego Bożego Narodzenia. Świecznik na tea-lighty ozdobiłam według wzoru z zeszytu "Dekoruj" - dodatku specjalnego do "Kramu z Robótkami". Złocenia zrobiłam płatkami folii. Aniołki pasują mi do każdej miłej okazji towarzyskiej.


Kilka miesięcy temu udekorowałam małą sztalugę, która służy mi do pokazywania małych obrazków decou na kiermaszach.


Kochane Obserwatorki, kochani Obserwatorzy, wszyscy Odwiedzający! Bliskości zbiorników wodnych dla ochłody, dopasowania środka na komary, a przede wszystkim dobrego towarzystwa, czyli udanego wypoczynku wakacyjnego życzę!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz