sobota, 13 lipca 2013

Drobiazgi dla domu

Remanentów zdjęciowych ciąg dalszy. Przedstawię kilka drobnych rzeczy, które można sprezentować do wystroju mieszkania.
Pokazując  mały wieszaczek, prosiłam różne osoby  o wymyślenie co też można by na nim zawiesić. Zebrałam takie oto pomysły: 1. najwięcej głosów oddano oczywiście na klucze, 2 następnie naszyjniki, 3. kolekcja smyczek, 4. wstążki, 5. woreczki zapachowe, 6. ozdoby kwiatowe, 7. warkocze czosnku lub małych papryczek. Ten maluch mógłby wisieć w każdym pokoju. Gałeczki udekorowałam na wzór pstrokatych ptasich jajeczek.


Pierwszy serwetnik, nic specjalnego, można powiedzieć "oklejanka". Najczęściej najpierw u mnie jest serwetka, a potem pomysł, na czym ją najchętniej umieściłabym. Na tym moje zainteresowanie serwetką się kończy. Tyle pięknych motywów jest jeszcze do wykorzystania! No chyba że ktoś zechce ode mnie inny przedmiot dla wytworzenia pewnego kompletu.


Poniżej biało-niebieski komplet podkładek i jajeczników na "śniadanie we dwoje".


Na zakończenie wiaderko - osłonka na doniczkę z ziołami lub pojemnik na drewniane akcesoria kuchenne.


Pozdrawiam weekendowo Obserwatorki i wszystkich Zaglądających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz