wtorek, 5 czerwca 2012

Kolorowo przy komputerze

Dla mnie ważny jest ładny wygląd domowego miejsca pracy i rozrywki, czyli biurka komputerowego.Spędzam przy nim kilka godzin dziennie. Oto komplety podkładek, większa 23x19cm pod mysz komputerową, mniejsza 15x15cm pod talerzyk z kanapkami. Ja bez bicia się przyznaję, że jadam przy biurku komputerowym. Natomiast stawiania picia przy komputerze nie polecam nikomu! Na kiermaszu na Saskiej podkładki te symbolicznie reprezentowały kontynenty:
Afryka
Ameryka Północna

Ameryka Południowa
Chiny-Azja
Japonia-Azja
Australia




















Przypominam: sklejka drewniana 3mm podklejana płytą korkowo-gumową 3mm, ręcznie wycinana, zdobiona dekupażem, krawędzie malowane i lakierowane. Lakierowałam wielokrotnie duńskim matowym  lakierem dyspersyjnym do drewna firmy Flugger. Unikam stosowania lakierów poliuretanowych, bowiem każdy żółknie. Mysz optyczna śmiga bez problemów. Gładkie i twarde. Można sprezentować młodemu lub starszemu fanowi gier komputerowych. Oczywiście nie należy podkładek myć w zmywarkach oraz stawiać na nich gorących garnków-to z pytań kiermaszowych!
Jeden z kompletów zdobi moje biurko. Mam nadzieję, że spodobały się Wam, mili Odwiedzający! Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz