piątek, 15 czerwca 2012

Podróże wyobraźni

Po dłuższym namyśle wiem już dlaczego tak dużo zrobiłam podkładek z ilustracjami miejsc kojarzących się z pięknymi wakacjami "all inclusive". To brak  w moim życiu takich podróży  domagał się małej kompensaty. Zatem zapraszam do podróży w wyobraźni. Podkładki pod kubek lub talerzyk 15x15cm ze sklejki drewnianej grubości 3mm podklejonej płytą korkową 3mm, lakierowane lakierem matowym.



Na zakończenie małe podkładki 10x10cm.

Niby nic takiego, wystarczyło nakleić dobrze serwetki, ale ich poszukiwania i wybieranie dostarczyły mi wiele radości. Pozdrawiam Zaglądających  tu w przerwach między kibicowaniem na Euro2012. Ja niezmiennie kibicuję mojemu krajowi - aby wypadł jako organizator najlepiej jak się da!

1 komentarz:

  1. Piękne..też ostatnio zauroczyłam sie podkładkami;-)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń