sobota, 22 czerwca 2013

Metamorfozy - stojak na ręcznik papierowy

Prawdę mówiąc, każda dekupażystka, czy osoba scrapująca oraz osoby ozdabiające przedmioty własnym malarstwem, są autorkami metamorfoz przedmiotów surowych w przedmioty udekorowane. Praktycznie każda pusta butelka "wtórnie" ozdobiona to też metamorfoza. Zawężam jednak swój dział do drobiazgów już używanych. Tak jest ze starym stojaczkiem na ręcznik papierowy do mojej kuchni. Ozdobiłam go motywami owocowymi, które pojawią się jeszcze na innych domowych przedmiotach.


Tak wyglądał przyniesiony ze stoiska ze starociami. Tym razem nie usuwałam starego lakieru, tylko przeszlifowałam i nałożyłam podkład.

W trakcie upałów nie bardzo mam wenę na większe projekty. Zaglądającym i Obserwującym życzę miłych sposobów na ochłodę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz