poniedziałek, 17 czerwca 2013

Dla Pani i dla Pana

Staram się mieć w zasobach niewielkie przedmioty, które mogą być przeznaczone na prezenty. Najczęściej są to pudełka. Poniżej pudełko 15x15cm na damskie różności.


Podłużne pudełko 20x8cm, może być nie tylko na naszyjnik, ale też na akcesoria do robótek ręcznych.


Małe pudełeczko 8x8cm, na dziewczęce drobiazgi. Różyczki lekko cieniowane.


Dla Panów zazwyczaj mam mniej pomysłów, ale coś się znajdzie.
Kubek na ołówki i długopisy na biurko melomana.


Drewniany wizytownik dla cyklisty, czy też podróżnika.


W zeszłym tygodniu byłam we Wrocławiu i cieszyłam się córką, zięciem i wnusią. Weekend spędziłam w Konstancinie, gdzie wystawiłam na stoliczku przedmioty ostatnio prezentowane na blogu. Pogoda dopisała, park piękny, tłumy oglądających. Tylko tyle pozytywnego mogę napisać o tych dwóch dniach.
Mnóstwo serdeczności dla Obserwatorek i Obserwatorów! Pozdrowienia dla Zaglądających!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz