środa, 14 marca 2012

Przepis na kurczęta domowego chowu


„Bierze się kurę nioskę chętną do wysiadywania, sadza się ją w marcu na jaja ze stadka z dobrym kogutem. Po 20 dniach opieki nad kwoką wylęgają się pisklęta. Ich pierwszym pokarmem jest pokruszone żółtko jajka ugotowanego na twardo, potem gotowana kasza jaglana.” Przepis ten wymaga posiadania domku z ogródkiem gospodarczym, małego kurnika, cierpliwości i czasu. W dzieciństwie widziałam, jak robiła to moja babcia. A ja wykorzystałam resztę serwetki, z której wzięłam przebiśniegi na pisankę i mam takie oto własnego chowu kurczęta.

 Jak już zaczęłam obrazki, to „ręka poniosła”. Spodobał mi się motyw z serwetki z pierwiosnkami i trwa jego wkomponowywanie w blejtram 18x24cm.

Czekam z utęsknieniem na zapowiadane ocieplenie. Pozdrawiam  serdecznie wszystkich Odwiedzających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz