poniedziałek, 7 października 2013

Metamorfoza na biało-niebiesko - podstawka pod doniczki

Nie wiem, jakie było pierwotne przeznaczenie dziś pokazywanego przedmiotu. Kupiłam go, bo kształtem przypominał mi chińskie wyroby ceramiczne. Dwa miesiące temu kupiłam mini wiertarkę firmy Celmer, zatem poradziłam sobie z ucięciem wystającej resztki obramowania. Uformowałam przedmiot na kształt podstawki pod doniczki, wysokości 10,5cm.  Serwetka stylizowana na chińską porcelanę, mieszanka niebieskiego i karminu, pędzelek grubości 000 i duuuużo skupienia. Oto bohater dzisiejszego posta.


To jego początkowy wygląd.


Dziś ma do towarzystwa dwie doniczki, większą i mniejszą oraz drewniane pudełeczko.


Wszystko to będzie pasowało do wystroju mojej kuchni, gdzie całą porcelanę mam biało-niebieską. Dla bezpieczeństwa doniczki muszę przyklejać do podstawki taśmą dwustronną. Pozdrawiam kolorowo z babim latem wszystkich Obserwatorów i wszystkich Odwiedzających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz