wtorek, 9 października 2012

Moja najpierwsiejsza bombka

Tak, tak, prawie na wszystkich dekupażowych blogach pojawiły się bombki. Słusznie - sezon wytwórczy zaczyna się w październiku i rozpoczął się także u mnie. Nie mam jeszcze nic gotowego do pokazania, zatem przedstawię wreszcie moją pierwszą, najpierwsiejszą bombkę, zrobioną i podarowaną w 2009 roku.

Niestety, zdjęcie z komórki. To był mój pierwszy krak jednoskładnikowy na bombce pomalowanej pod spodem złotą farbą akrylową.
Motyw bombkowych elfów wykorzystałam w następnym roku do produkcji trzech domowych bombek styropianowych średnicy 12cm, na stałe wpisanych w dekorację choinki.

Spękania na złotym tle dość gęste, trochę za bardzo prześwitują przez sylwetki. Zrezygnowałam z innych ozdób.
Pozdrawiam jesiennie Odwiedzających/e, mimo wszystko jesiennie!