środa, 8 sierpnia 2012

Córcia

Może nie wypada tak o dorosłej kobiecie, mężatce i przyszłej matce? Tak ja, "Starsza Ruda" mówię o mojej "Młodszej Rudej". Bardzo mi przypomina bohaterkę filmu animowanego pt. "Brave". Dzielna, energiczna, te miny i te długie złote loki!
Na tym kończą się podobieństwa, moja Córcia była i jest bardzo mądra i rozważna. Tytułowa bohaterka filmu, Merida Waleczna też wzbudza sympatię, polecam rodzinne oglądanie!
Niedawno Córcia odwiedziła mnie wraz z mężem Krzysiem. Przyjęła biżuterię, którą wykonałam rok temu z muszli słuchotki (paua). Zapięcie przesunęłam na przód naszyjnika, aby loki z tyłu na szyi się w nie nie wplątywały.

Muszle te wspomagają siłę, kobiecość i piękno właścicielki. Niedługo potem dowiedziałam się, że najprawdopodobniej będzie miała córeczkę! Zatem niech je nosi lub czasem popatrzy na nie z takim przesłaniem dla nich obu, kochanych moich kobietek.
Kochani/e Odwiedzający/e, cieszę się z każdych odwiedzin i każdego komentarza. Staram się kibicować także Waszym poczynaniom. Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Masz rację... bardzo duże podobieństwo do bohaterki filmu :) :)

    OdpowiedzUsuń